Jump to content
Michael Rieck

Installation von Updates

Recommended Posts

Folgendes Problem liegt an.

Ich habe für das "PDFelement 6 Pro" den Hinweis erhalten, das ein Update von der Version 6.8.8.4159 auf die 6.8.9. vorliegt. Obwohl das Update einwandfrei durchläuft,  wird mir weiterhin die Programmversion  6.8.8.4159 angezeigt. Auch eine manuelle De-Installation mit anschließender Neu-Installation brachte keinen Erfolg. 

Danke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same issue here, looks like a general problem. I end in an 'update loop'. For the time being I ignore the update-request (sort of a nuissance).

Egmont

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das gleiche Problem unter Win7. Das Update läuft durch, wird aber nicht installiert.

Eine kurzfristige Lösung wäre nett. Endlich soll ja eine mehrzeilige Kopfzeile möglich sein.

Danke

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have the same problem. In the update area of the program a new version (6.8.9) is displayed. This version can be downloaded and installed. However, after the successful update the old program version (6.8.8.4159) will still be displayed. Can you solve this update problem quickly?

Thanks in advance!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Digitize paperwork and accelerate the way you create, prepare and sign documents.

Available for Windows, Mac, iOS, & Android.

Try Free Buy Now
Start your free trial!

Skip and Download

×
Start your free trial!

Skip and Download

×
×